biuro@oilkrakow.org.pl

tel. (12) 619 17 20

Kształcenie

Kurs

Webinar: Jak zachwycić pacjenta obsługą w placówce medycznej?

W medycynie #możnaprościej 2

  • Jak zachwycić pacjenta obsługą w placówce medycznej?

 

Kiedy: 6 czerwca | godz. 18.00 | poniedziałek

Gdzie: online | GoogleMeet

Zapisy: https://bit.ly/mozna-prosciej-220606

Prowadzenie: Urszula Łaskawiec (Medidesk), Tomasz Wysoczański (MEDchart)

Organizator: MEDchart, www.medchart.pl

Długość webinaru: ok. 40 minut + sesja pytań i odpowiedzi

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny

 

Pacjent pojawiający się w przychodni pierwsze swoje kroki kieruje do rejestracji, gdzie personel, jak ma nadzieję, udzieli wszelkich najważniejszych informacji, zarejestruje do lekarza, ustali datę i godzinę wizyty lub badania, skieruje do odpowiedniego gabinetu. Niezwykle ważne jest zatem to w jaki sposób zostanie on potraktowany.  Na co pacjenci najczęściej zwracają uwagę? Jakie zachowania i komunikaty mają negatywny wpływ na wizerunek placówki? Jak zmienić szkodliwe nawyki? Jakie narzędzia mogą wspierać w codziennej pracy podnosząc tym samym jakoś obsługi?

 

Program:

  • poznasz nawyki pracowników, które mogą być przepustką do zwiększenia liczby wizyt i zadowolenia pacjentów
  • dowiesz się co osłabia komunikację na linii pacjent – rejestracja
  • dowiesz się jakie zmiany warto wprowadzić w codziennej pracy zespołu, aby zbudować lepszy wizerunek swojej placówki

 

Prowadzący: Urszula Łaskawiec

 

Jestem Certyfikowanym Konsultantem narzędzia badającego kompetencje DISC D3, Trenerem Umiejętności Miękkich, Coachem, a także autorką publikacji i szkoleń (głównie zakresu komunikacji, sprzedaży usług, obsługi ) m.in dla branży medycznej oraz projektów realizowanych poprzez call center. Od 2012 roku jestem związana z branżą medyczną. Miałam okazję zarządzać i koordynować działaniami kilku wielospecjalistycznych placówek medycznych, a także być liderem infolinii opieki medycznej w jednej z największych firm ubezpieczeniowych w Polsce. Posiadam wiedzę w zakresie odpowiedzialności za pacjenta, dbania o wizerunek placówki medycznej, jakościowej obsługi pacjenta, działań pomagających w promowaniu usług placówek medycznych.

 

Zapisy:

Potwierdź chęć udziału w webinarze: https://bit.ly/mozna-prosciej-220606. W odpowiedzi otrzymasz wiadomość z linkiem do spotkania online na platformie GoogleMeet. Aby w nim uczestniczyć, nie musisz instalować odrębnej aplikacji, wystarczy kliknąć w otrzymany link i połączyć się z poziomu przeglądarki. Liczba miejsc jest ograniczona, nie zwlekaj i zapisz się od razu!